Firma Google znana jest z tego że wprowadza rozwiązania mobilne i umożliwia użytkownikom obsługę urządzeń za pomocą głosu. Dotychczas takie udogodnienia nie były dostępne dla klientów mówiących po polsku. Niedawno wprowadzony polskojęzyczny asystent Google umożliwia łączenie usług Google z komendami głosowymi.
Możliwości jakie daje asystent Google mówiący po polsku
Udostępniona polskojęzyczna wersja Asystenta Google zwiększa możliwości jakie daje urządzenia mobilne. Opcja kontroli nad różnymi aplikacjami daje użytkownikowi swobodę działania i łatwą organizacje swojego czasu. Korzystając z asystenta Google wystarczy zastosować zwrot OK Google i wydać polecenie. Mogę być to informacje zwrotne o pogodzie lub ruchu drogowym. Asystent Google oczywiście może również nadzorować harmonogram użytkownika i informować go o zaplanowanych zadaniach. Do tej pory użytkownicy posługujący się językiem polskim nie mieli dostępu do takich funkcji. Przez co wiele opcji dostępnych na urządzeniach mobilnych było niedostępnych. Z asystenta można korzystać za pomocą wywoływania głosowego lub przyciskając ikonę na pulpicie ekranu dotykowego.
Możliwości jakie daje Asystent Google
Google wprowadzają swoje oprogramowanie myślało i wygodzie użytkowania różnych urządzeń przez różne osoby. Stąd też bogata liczba działań jakie może wykonywać użytkownik za pomocą komend głosowych. Oprócz wspomnianych wcześniej informacji o pogodzie i ruchu drogowym asystent może również wysyłać informacje zarówno przez SMS jak i przez komunikatory internetowe. Aplikacja ułatwia codzienne czynności związane z nawigacją i odnajdywaniem drogich podczas podróży. Przez połączenie opcji asystenta Google z innymi produktami Google można poszerzyć zakres działań wykorzystać z urządzeń mobilnych bez użycia rąk.
Nowe możliwości dla firm
Z proponowanych rozwiązań posługujących się językiem polskim korzystają również krajowe firmy. Ofercie firmy Play i eSky połączono asystenta Google systemami obsługi klienta. W ten sposób klient może szybko odnaleźć korzystną ofertę oraz wybrać dowolny moment jej zakupu. Dzięki takim działaniom zwiększa się również jakość obsługi ilość informacji jakie może uzyskać Klient w bardzo krótkim czasie. Pozwala to na automatyzację wielu procesów i usprawnia relacje pomiędzy sprzedawcą a klientem.