NAPISZ DO NAS
Twój Biznes
  • BIZNESNEWS
  • HISTORIE SUKCESU
    • STARTUP GENERARTION
  • TECH
  • GOSPODARKA
  • BIZNES LIFESTYLE
  • BIZNESNEWS
  • HISTORIE SUKCESU
    • STARTUP GENERARTION
  • TECH
  • GOSPODARKA
  • BIZNES LIFESTYLE
No Result
View All Result
Twój Biznes
No Result
View All Result
Home BIZNESNEWS

Poznaj 7 istotnych trendów w 2022 roku | Raport Global Marketing Trends 2022

by Redakcja
14 stycznia 2022
in BIZNESNEWS, GOSPODARKA, TECH
Poznaj 7 istotnych trendów w 2022 roku | Raport Global Marketing Trends 2022
0
SHARES
332
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Deloitte do przedstawionego najnowszego raportu dotyczącego trendów marketingowych przebadało kadry kierownicze pięciu krajów, a także 11.500 konsumentów z całego świata. Podczas badań przeprowadzono 18 pogłębionych wywiadów z osobami, które zarządzają globalnymi firmami w różnych krajach i odkryto siedem trendów, które będą zdaniem Deloitte istotne w ciągu najbliższego roku.

Trend 1: Brand Purpose – nowy bitcoin wzrostu

To trend, w którym mierzymy wartość nie tylko poprzez liczby, ale również poprzez pozytywny wpływ na życie ludzie i jego przełożenie na świat. To trend, który sprawia, że marki zmieniają swoje role i dotychczasowe działania. Brand Purpose jest nowym modelem budowania marek, które będą posiadać większy cel i sens, ponieważ przedefiniuje on wszystkie obszary działalności marek stawiając na jej wiarygodność.

Trend 2: Marketing autentycznie inkluzywny

Jak podkreśla Deloitte marketerzy z całego świata skupiają się na tworzeniu komunikacji, która podkreśli różnorodność i wyjątkowość jednak konsumenci oczekują od marek konkretów i pokrywania własnych obietnic. Jak pokazuje nam badanie różnorodność jest dla odbiorców ważna, jednak to autentyczność wszelkich działań jest dla nich decydująca.

Trend 3: Budowa zwinnych modeli kompetencji

W wyniku dynamicznych zmian, jakie następują w świecie marketingu pojawiła się potrzeba stworzenia modelu umożliwiającego budowę odpowiednich kompetencji i dostarczenie wizji data-drive creative do rynku. Model ten będzie połączeniem kompetencji analitycznych, kreatywnych oraz technologicznych. W najbliższym roku sukces operacji zależny będzie od połączenia przedstawionych wcześniej elementów, a pomogą w tym m.in współczesne technologie klasy Al skupione na rozwiązaniu konkretnych wyzwań.

Trend 4: Jak budować interakcje z klientami w świecie bez plików cookie

Systematyczne znikanie 3rd party cookies spowodowało, że zaczęliśmy zastanawiać się nad własnymi strategiami dotyczącymi danych, które umożliwiłyby skuteczne kierowanie reklam i tworzyły zaangażowanie w tworzone treści. W ramach badania Global Marketing Trends 2022 Deloitte przyjrzało się w jaki sposób marki, które charakteryzują się ponadprzeciętnym wzrostem zmieniają swój ekosystem danych.

Trend 5: Przede wszystkim komfort człowieka – zbieranie danych o konsumentach bez naruszania ich poczucia bezpieczeństwa

By działania marketingowe nie nadwyrężyły zaufania konsumentów potrzebne jest spełnienie wielu czynników. Dla marketerów będzie to staranne projektowanie doświadczeń opartych na danych, które budują zaufanie i tworzą wartość dla klienta, a ostatecznie przekazują klientowi kontrolę w procesie udostępniania własnych danych. W pełnym raporcie Deloitte przedstawiono zarówno działania pomocne, jak i te, które klienci uznają za krępujące.

Trend 6: Rozwijanie doświadczenia hybrydowego

W celu zwiększenia personalizacji, poprawy innowacyjności oraz usprawnienia komunikacji firmy coraz częściej inwestują w rozwiązania hybrydowe, usprawnienie komunikacji i zwiększenie personalizacji. Istotna kwestią tego trendu jest fakt, że wszelkie strategie hybrydowe muszą być konsekwentne i wewnętrznie spójne, gdyż duża ilość dostępnych kanałów znacznie zwiększa złożoność całego procesu. Skierowanie swoich działań na potrzeby klientów, wprowadzenie w szybki sposób innowacji z uwzględnieniem pomysłów konsumentów może dać nam efekt, który zadowoli nie tylko nas, ale i sprosta wymogom rynku.

Trend 7: Łączenie w ramach marek sztucznej inteligencji z obsługą klienta, celem dostarczenia prawdziwie kompleksowego doświadczenia

Szybki i nagły rozwój kanałów cyfrowych i hybrydowych ścieżek online-offline wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów zdecydowanie utrudnił zadanie jakim jest podjęcie decyzji o zakupie. Raport Deloitte wyróżnił dwa najważniejsze aspekty, które zdaniem firmy są najbardziej istotne podczas podejmowania decyzji o danym zakupie, są nimi czas wysłania oferty i kompetentna obsługa klienta.

Artykuł powstał na podstawie Raport Global Marketing Trends 2022 udostępnionego przez Deloitte w całości dostępnego pod linkiem:

https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/technology/articles/Raport-Global-Marketing-Trends-2022.html

Redakcja

Redakcja

Redakcja Twój-Biznes

Chcesz się z nami skontaktować?
Napisz adresowaną do nas wiadomość na mail: redakcja@twoj-biznes.pl

RSS Artykuły Twój Startup

  • Jacy są przedsiębiorcy, którzy stali się milionerami? Cechy decydujące o sukcesie 29 września 2023
    „Nawet nie są do siebie podobni!” – pomyślisz, szukając cech wspólnych u milionerów, którzy w młodym wieku założyli własne firmy i osiągnęli sukces. Na pierwszy rzut oka mogą nie być, ale łączą ich pewne wspólne cechy — to właśnie im poświęcimy uwagę.
    Sonia Gulina
  • Usługi dla firm. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu? 26 września 2023
    Jeśli nie masz doświadczenia w prowadzeniu własnego biznesu, samodzielne zajmowanie się wszelkimi kwestiami nie będzie dobrym pomysłem. W najlepszym przypadku zatrzyma Twój rozwój, a w najgorszym – przysporzy poważnych problemów. O tym, jakie usługi warto zlecić firmom zewnętrznym (i dlaczego), piszemy w poniższym tekście.
    Sonia Gulina
  • Coaching biznesowy – czym jest i jak może pomóc początkującym przedsiębiorcom? 22 września 2023
    Sukces nie jest pisany jedynie wybrańcom, ale każdemu, kto nie boi się ciężkiej pracy. Nawet jeśli zgubisz się drodze do celu i nie będziesz w stanie odnaleźć właściwej ścieżki, nie rezygnuj ze swojego pomysłu! Istnieją osoby, które w Ciebie wierzą i pomogą Ci przezwyciężyć trudności.
    Sonia Gulina
  • Sposoby na bezpłatną reklamę. Jak promować markę, nie wydając ani grosza? 20 września 2023
    Przedstawiamy sposoby, dzięki którym pozyskasz nowych klientów. Bez skomplikowanych narzędzi, zawiłych procedur i dodatkowych kosztów, a do tego w formie skrojonej na miarę współczesnego użytkownika.
    Sonia Gulina
  • Jak zacząć zarabiać jako freelancer? Pięć kroków do sukcesu 15 września 2023
    Życie freelancera nie zawsze jest usłane różami: często giniesz wśród konkurencji i bezskutecznie szukasz zleceń, a jeśli już uda Ci się zarobić, to połowę kwoty pochłoną obowiązkowe składki. Ale wiesz, że wcale nie musi tak być?
    Sonia Gulina
  • Dodatkowa praca zdalna – 8 pomysłów na biznes po godzinach 13 września 2023
    Chcesz się przebranżowić, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może poszukujesz źródła dodatkowego dochodu? Sprawdź naszą listę pomysłów na biznes po godzinach, dzięki którym zaczniesz zarabiać na swoich pasjach.
    Sonia Gulina
  • Firma na próbę. Rozwiń się w inkubatorze przedsiębiorczości 8 września 2023
    Czy wiesz, że własna firma to nie zawsze duże ryzyko i długoterminowe zobowiązania? Korzystając z pomocy inkubatora przedsiębiorczości, możesz przetestować swój pomysł na biznes i sprawdzić, jak odnajdujesz się na rynku. Co istotne, nie musisz martwić się limitem maksymalnych przychodów, który obowiązuje w przypadku prowadzenia działalności nierejestrowej.
    Sonia Gulina
  • Rękodzieło, które najlepiej się sprzedaje. 10 pomysłów na biznes 6 września 2023
    Tworzysz rękodzieło, które zachwyca innych? A może masz zdolności manualne i chciałbyś zacząć je tworzyć? Sprawdź, jakie produkty najlepiej się sprzedają i zacznij zarabiać na swojej pasji.
    Sonia Gulina
  • Inkubator przedsiębiorczości – co to, kto może z niego skorzystać i na jakich warunkach? 29 sierpnia 2023
    Chociaż historia inkubatorów przedsiębiorczości sięga lat 60., mało kto wie o ich istnieniu i sposobie funkcjonowania. Wiele osób zakłada też, że nie jest to rozwiązanie dla nich – całkowicie niesłusznie, gdyż inkubator pozwala znacznie zminimalizować koszty prowadzenia własnego biznesu.
    Sonia Gulina
  • Profesjonalna obsługa klienta – poradnik dla freelancerów 25 sierpnia 2023
    Jeśli prowadzisz firmę samodzielnie, zdążyłeś się już przekonać, że obsługa klienta nie zawsze jest łatwa. Wraz z rozwojem biznesu zainteresowanych przybywa, lecz nie wprost proporcjonalnie do Twojej cierpliwości? Zanim rzucisz wszystko i wyjedziesz w Bieszczady, przyjrzyj się swojej pracy, zidentyfikuj problemy i pomyśl nad sposobem ich rozwiązania. Pomożemy Ci w tym!
    Sonia Gulina

Rekomendowane

Powstał pierwszy w Europie Sąd Arbitrażowy do spraw blockchain

Powstał pierwszy w Europie Sąd Arbitrażowy do spraw blockchain

5 lat ago
fot. CC0

Dużo zmian dotyczących opodatkowania firm. Ministerstwo Finansów przedstawia projekt ustawy

5 lat ago

Popularne

    Sprawdź nas na

    Nasze projekty:

    2020 © Twój Biznes, All rights reserved.

    • Kontakt
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    No Result
    View All Result
    • BIZNESNEWS
    • TECH
    • GOSPODARKA
    • HISTORIE SUKCESU

    © 2019 Twój Biznes

    W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies
    OK Zamknij