czwartek, 5 Grudzień, 2019
No Result
View All Result
NAPISZ DO NAS
Twój Biznes
2 °c
Warsaw
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
No Result
View All Result
Twój Biznes
No Result
View All Result
Home LUDZIE

Wywiad z Panią Jowitą Michalską Prezesem Fundacji Digital University

by Redakcja
19 listopada 2019
in LUDZIE, NAJNOWSZE
Wywiad z Panią  Jowitą Michalską Prezesem Fundacji Digital University
52
SHARES
82
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Termin zgłoszeń do konkursu SingularityU Poland Global Impact Challenge 2019 został wydłużony – startupy mają czas na aplikowanie do 20 września. O celach konkursu, jego zasadach oraz tym na co największą uwagę zwracają jurorzy opowiedziała nam Pani Jowita Michalska – założyciel i prezes Fundacji Digital University. Została ona wybrana do zespołu strategicznego Singularity University jako jedna z 5 osób  z całego świata i jedyna z Europy!


Spełniając liczne prośby firm technologicznych chętnych do wzięcia udziału w konkursie, Digital University – organizator polskiej edycji Konkurs Global Impact Challenge wydłużył termin zgłaszania wniosków. Powracający z urlopów młodzi startupowcy mają o co powalczyć – oprócz nagród w postaci zaproszenia do programu inkubacyjnego w Dolinie Krzemowej oraz zaproszenia do trzeciej edycji InCredibles Sebastiana Kulczyka, udział
w największym w tej części Europy konkursie to nieprawdopodobna szansa, doświadczenie i wejście do globalnej sieci kontaktów, które mogą przyczynić się do olbrzymiego skoku w rozwoju firmy.

Poniżej publikujemy wywiad z Panią Jowitą Michalską – założycielką i prezeską Digital University.

– Czym jest Global Impact Challenge oraz jakie jest jego zdanie konkursowe?

– Global Impact Challenge jest konkursem dla młodych firm technologicznych organizowanym na całym świecie przez Singularity University, amerykański think-tank edukacyjny z Doliny Krzemowej.

– Co ma na celu ten konkurs?

– Konkurs ma na celu wyłonienie startupów, które mają szanse zmienić życie ludzi na lepsze i pomóc im w globalnym rozwoju.

– Jaka nagroda czeka wygranych?

– Zwycięzca konkursu wyjedzie do Doliny Krzemowej na 10 tygodniowy program akceleracyjny by wraz z laureatami z innych krajów pracować z mentorami i ekspertami nad rozwojem swoim i swojego pomysłu.

– Jakie szanse daje ten konkurs?

– Konkurs daje niesamowitą możliwość i doświadczenie, które może na zawsze zmienić życie takiej osoby i dać ogromnego kopa w rozwoju firmy.

– Jakie są kryteria udziału w challange’u?

– Każdy może wziąć udział w tym konkursie pod warunkiem, że jest to młoda firma technologiczna, której pomysł, produkt ma jakiś element „dobrosprawczości”, jakąś misję. Zgłoszenie wiąże się z przygotowaniem szczegółowego opisu projektu i firmy oraz przesłaniem wideo.

– Co według Pani ma największe znaczenie podczas wyboru najlepszych startupów?

– Dla jury bardzo ważny będzie zarówno sam produkt lub usługa i jego przełomowość jak i team stojący za firmą. Dla Singularity University ważni są ludzie, wizjonerzy z odważnym podejściem do biznesu i myśleniem, które umożliwi prawdziwą zmianę na lepsze.

– To już kolejna edycja Global Impact Challenge…

– Program organizujemy po raz drugi w Polsce – tym razem na większą skalę. Do projektu mogą zgłaszać się startupy z Polski i z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

Ubiegłoroczna edycja Global Impact Challenge została ogłoszona najlepszym konkursem spośród wszystkich 128 przeprowadzonych przez SU konkursów na całym świecie. Z ogromną przyjemnością odebraliśmy w San Francisco nagrodę i dlatego w tym roku możemy realizować projekt na szerszą, europejską skalę.

– Kto wygrał w zeszłym roku? I jakie projekty reprezentowali zwycięzcy?

– W zeszłorocznej, pierwszej edycji wybraliśmy aż dwóch zwycięzców. Jeden z pomysłów być może da w przyszłości szansę na ograniczenie rozwoju złośliwych nowotworów mózgu, drugi to platforma do przetwarzania danych. Dzięki niej praca z wszelkimi rodzajami danych stanie się szybsza i bardziej powszechna.

– Jakie cele konkursu stawiają Państwo w tym roku?

– Mamy nadzieję, że w tym roku konkurs będzie jeszcze bardziej popularny, zwłaszcza że dodatkowe nagrody ufundował główny partner – Sebastian Kulczyk oraz Google. Oprócz wyjazdu do Doliny Krzemowej startup-zwycięzca pojedzie do Google Campus London i na największą europejską konferencje dla startupów Slash do Helsinek.

– Czyli w tym roku pniecie się jeszcze wyżej…

– Liczymy, że tegoroczne zgłoszenia również będą ciekawe i pomogą nam zaistnieć szerzej na scenie międzynarodowej, a konkurencja jest naprawdę duża. Niesamowite startupy na całym świecie zgłaszają się do konkursu. Znamy już zwycięzców z Japonii, Kanady, Środkowego Wschodu czy Ameryki Południowej. Coraz więcej krajów bierze udział w organizacji konkursów Global Impact Challenge.

– Dziękuję za rozmowę.

– Dziękuję.


Więcej informacji na temat konkursu na stronie: https://digitaluniversity.pl/global-impact-challenge-poland/


fot.mat. organizatora

Tags: DigitalFundacjastartupytechnologieUniversitywywiad
Redakcja

Redakcja

Rekomendowane

Nowe zmiany w prawie podatkowym

Nowe zmiany w prawie podatkowym

1 rok ago
Powstał pierwszy samolot z napędem jonowym

Powstał pierwszy samolot z napędem jonowym

1 rok ago

Popularne

    Sprawdź nas na

    • Kontakt
    NAPISZ DO NAS: media@twojstartup.pl

    © 2019 Twój Biznes

    No Result
    View All Result
    • NAJNOWSZE
    • BIZNES
    • TECH
    • LUDZIE
    • LIFESTYLE
    • #PokażStartUp

    © 2019 Twój Biznes

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Tu dowiesz się, dlaczego nasze ciastka są takie dobre. Zobacz skład Zjedz ciastko