Na terenie Unii Europejski działają regulacje związane z kosztami roamingu. Co jednak zrobić, kiedy przekroczymy limit transferu danych lub jesteśmy w jednym z państwa poza granicami UE. Koszty internetu w tym wypadku mogą być bardzo wysokie, a jednocześnie pogarsza się komfort poruszania bez dostępu do sieci internetowej.
Nowy produkt, nowe podejście do internetu
Nowy produkt powstał jako pomysł osób dużo podróżujących i pracujących zdalnie. Konieczność ciągłej obecności w sieci wymusiło wprowadzenie rozwiązania szukającego mocnego sygnały lokalnych operatorów sieci. Tak powstało Mobilne WiFi łódzkiego startupu. Zasada działania jest bardzo prosta, ponieważ router działa jak lokalny użytkownik sieci i takie stawki są naliczane za używanie internetu. W ten sposób użytkownik nie ponosi kosztów dodatkowych usług i jednocześnie korzysta z sieci o najmocniejszym sygnale. W dowolnej chwili może używać rozwiązań internetowych, nie ponosząc wysokich kosztów przesyłu danych.
Łatwa obsługa i szybka dystrybucja produktu
Z racji tego, że mobilne WiFi jest używane podczas podróży, firma postanowiła wprowadzić możliwość wynajmowania urządzeń na określony czas. Wystarczy wybrać kraj lub strefę i można otrzymać za pomocą kuriera router XOXO WiFi. Zwrot po okresie wypożyczenia również dokonywany jest za pomocą wysyłki. Firma zapewnia niskie ceny przez rozbudowaną sieć umów z operatorami sieci komórkowych. Obecnie zakres działania XOXO WiFi to 130 krajów i blisko 300 operatorów. Rynek wciąż informowany jest o tym produkcie, o czym świadczą telefony zainteresowanych klientów z całej Unii Europejskiej. Router posiada swoje zasilanie, co pozwala na 20-godzinny czas czuwania. W ten sposób zabezpieczyć swoje dane unikając bezpłatnych punktów dostępowych.
Nowi partnerzy wspierający i plany na przyszłość
Firma XOXO zdobywa nowych partnerów promujących ich usługi oraz nawiązuje kontakty z dużymi firmami jak Sieć Kin Helios. Jest również obecna na targach związanych z branżą turystyczną. Oprócz rozmów z potencjalnymi klientami wciąż odbywa się promocja przez media społecznościowe. W planach rozwoju przewidywane jest dostosowanie do problemów ze strefami czasowymi u różnych klientów oraz zwiększenie dostępnych języków obsługi.
Źródło: mamstartup.pl