niedziela, 17 Styczeń, 2021
No Result
View All Result
NAPISZ DO NAS
Twój Biznes
-14 °c
Warsaw
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
No Result
View All Result
Twój Biznes
No Result
View All Result
Home BIZNES

Jak być lektorem języków obcych online?

by Redakcja
26 marca 2020
in BIZNES
Jak być lektorem języków obcych online?
66
SHARES
348
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Stan epidemii, pozamykane szkoły i biura to niezwykle trudny czas dla nauczycieli. Nagle lekcje i korepetycje się nie odbywają, a dochody spadły do zera. Niektórzy próbują pracować on-line i jest to bardzo dobry pomysł. Dostępne są różne narzędzia wspomagające zdalne nauczanie. Dzisiaj podpowiemy Ci kilka sposobów na podtrzymanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie zleceń.

Utrzymaj kontakt z dotychczasowymi uczniami. Możesz to zrobić na różne sposoby.

  • Zadzwoń i zapytaj, jak sobie radzą z nauką w domu. Dowiedz się, jakie mają problemy i czy potrzebują jakiejś pomocy. Zaproponuj lekcje on-line. Zaproś do obserwowania swojego profilu na Facebooku, Instagramie, YouTube czy LinkedInie.
  • Jeśli do tej pory prowadziłeś lekcje w korporacji – zadzwoń do osoby odpowiedzialnej w firmie za organizację tych zajęć – poinformuj, że jesteś elastyczny i możesz prowadzić zajęcia w formie zdalnej. Zwróć uwagę, że szkoda zmarnować ten czas, zwłaszcza że zaprzestając kształcenia, ludzie wręcz cofają się z wiedzą, a przecież po epidemii umiejętności mogą być nawet cenniejsze niż wcześniej. Bądź przyjazny, zaproponuj różne rozwiązania w celu przywrócenia zajęć, np. powtórki materiału, rozszerzanie umiejętności.
  • Jeśli nie masz ze swoimi klientami kontaktu telefonicznego, pamiętaj, że dorosłe osoby możesz spróbować „złapać” przez LinkedIn. Zaproś ich do znajomych, zapytaj, jak sobie radzą z nauką. Zaproponuj zajęcia on-line albo chociaż zachęć do obserwacji Twojego profilu. Jeśli nic w ten sposób nie osiągniesz, zaproponuj wysyłkę materiałów do powtórki.
  • Jeśli Twoim klientem jest szkoła – zadzwoń do właściciela lub menadżera i poinformuj, że jesteś gotowy pracować on-line, że możesz prowadzić webinary lub korepetycje.

Odśwież i uporządkuj swoje kanały on-line:

  • Uporządkuj stronę WWW –poinformuj za jej pośrednictwem o nowej ofercie szkoleń i korepetycji on-line.
  • Uzupełnij wizytówkę Google Maps, opublikuj ofertę zdalnych zajęć i korepetycji.
  • Wreszcie masz czas na social media– uzupełnij więc profile, dodaj możliwość szybkiego kontaktu z Tobą przez telefon, Messengera lub za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, jeśli z nich korzystasz.
  • Nie zapomnij o wszelkich potwierdzeniach Twoich kwalifikacji, rekomendacjach, nagrodach, nawet zdjęciach z udziału w konferencjach zawodowych. Pochwal się doświadczeniem i sukcesami swoich uczniów.

Postaw na content marketing– Twoi klienci mają w tej chwili wiele problemów i zmartwień, okaż empatię i bądź z nimi. Pisz posty, nagrywaj filmy, twórz infografiki, publikuj zdjęcia. Poniżej masz kilka zasad i sprawdzonych sposobów na komunikację:

  • Nie smuć, nie strasz, nie siej wieści o katastrofie – przecież nie chcesz potem kojarzyć się z kryzysem.
  • Wprowadź dobry nastrój, bądź konstruktywny i pozytywny.
  • Buduj pozycję eksperta, publikuj posty zawierające przydatne informacje.
  • Staraj się, by posty na Twoich profilach były wartościowe.
  • Nie nudź, szukaj sposobów na ciekawe przedstawienie wiedzy.
  • Wyliczanki typu 3–5–10–12, podpowiadające, jak coś zrobić, jak zapamiętać, jak sklasyfikować, zawsze się sprawdzają. Na przykład podaj trzy sposoby, jak nauczyć się dziesięciu słówek dziennie.
  • Zachęcaj odbiorców do wykorzystania kwarantanny na naukę, między innymi mówiąc o inwestycji w siebie, rozwoju osobistym, oszczędzaniu czasu i jego organizacji podczas kwarantanny.
  • Pisz i publikuj zdjęcia pokazujące, że pracujesz.
  • Publikuj informacje o specjalnych ofertach, jakie przygotowałeś na ten okres.
  • Odsyłaj do swoich publikacji, jeśli tylko mogą być pomocne – nieważne, że są nawet sprzed roku, teraz mogą się przydać.
  • Polecaj filmy, książki, dokumenty, które pomogą Twoim uczniom uczyć się lub przyjemnie spędzić czas na powtarzaniu wiadomości.
  • Rób regularne live’y dla swoich uczniów,
  • Odpowiadaj na pytania.

Reklamuj się! Potrzebujesz nowych klientów. Ceny reklam na Facebooku wcale nie wzrosły z powodu epidemii. Zaplanuj kampanie reklamowe, pamiętając, że on-line możesz uczyć na całym świecie. Starannie zaplanuj działania reklamowe.

  • Określ dokładnie grupy docelowe – czyli buyer persony.
  • Kierując precyzyjnie swoje kampanie do konkretnych grup, dostosuj ofertę i komunikat do potrzeb odbiorców.
  • Wyraźnie informuj o celu reklamy, np.„przeczytaj artykuł”, „polub mój profil”,„ucz się on-line”, „zamów lekcję próbną”.

Uwaga: nie proponuj bezpłatnych lekcji, co najwyżej udziel niewielkiego rabatu na pierwsze zajęcia lub zaproponuj ofertę pakietową z dodatkowymi bonusami, na przykład siódma lekcja gratis, konwersacje za darmo lub sprawdzenie zadań domowych (oczywiście nie chodzi o odrabianie ich za ucznia).

  • Zaplanuj ścieżki sprzedaży – klient, który Cię nie zna, musi się o Tobie dowiedzieć i Ci zaufać. Do tego potrzebny jest kilkukrotny kontakt z marką, na przykład potencjalny klient musi:
    • zobaczyć post,
    • polubić profil,
    • obejrzeć lekcje on-line.

Po kilku krokach dojrzeje do decyzji zakupowej. To znaczy, że potrzebujesz remarketingu – czyli wracania z reklamami do osób, które wcześniej miały kontakt z marką.

  • Nie zapomnij o klientach w desperacji – rodzice wielu uczniów martwią się o egzaminy i testy. Jeśli masz kwalifikacje, informuj o lekcjach przygotowujących do tych wyzwań, promuj takie usługi.

Na koniec nie zapominaj w tym trudnym czasie o sobie. Jeśli mimo tych wszystkich działań masz dużo wolnego czasu – ucz się, czytaj książki, które pomogą Ci być lepszym nauczycielem, ale też człowiekiem sukcesu. Oglądaj filmy, które mogą Cię zainspirować zawodowo. Zapraszam też na moje konsultacje i zajęcia on-line. Kontakt do mnie znajdziesz na stronie www.batest.pl

Iwona Bates

Redakcja

Redakcja

Rekomendowane

Projekt lądownika marsjańskiego „Eagle” przygotowany przez studentów z Koła Naukowego Off-Road Politechniki Wrocławskiej zajął II miejsce w konkursie organizowanym przez The Mars Society i NASA (mat. KN Off-Road)

Lądownik marsjański studentów z Wrocławia zachwycił NASA

2 lata ago
Skąd się wziął Design Thinking i jakie przynosi korzyści?

Skąd się wziął Design Thinking i jakie przynosi korzyści?

1 rok ago

Popularne

    Sprawdź nas na

    Nasze projekty:

    2020 © Twój Biznes, All rights reserved.

    • Kontakt
    • O nas
    • NAJNOWSZE
    • BIZNES
    • TECH
    • LIFESTYLE
    • LUDZIE
    No Result
    View All Result
    • NAJNOWSZE
    • BIZNES
    • TECH
    • LUDZIE
    • LIFESTYLE
    • #PokażStartUp

    © 2019 Twój Biznes

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    Tu dowiesz się, dlaczego nasze ciastka są takie dobre. Zobacz skład Zjedz ciastko