To już pewne marka KFC stworzyła wirtualnego influencera. Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa Wieden + Kennedy Portland. Jego zadaniem będzie między innymi udzielanie się na Instagramie! Jak wygląda i kogo przypomina wirtualny influencer KFC?
Wieden+Kennedy jest niezależną amerykańską agencją znaną ze współpracy z między innymi: Nike, Facebook, Microsoft oraz Coca-cola. Została założona przez Dana Wiedena i Davida Kennedy’ego, z siedzibą w Portland w stanie Oregon. W tym roku została na konkursie One Show w Nowym Jorku wybrana agencją reklamową roku. Do ich osiągnięć zaliczyć należy także stworzenie wirtualnego influencera dla KFC.
Jak wygląda i kogo przypomina wygenerowany komputerowo influencer KFC?
Wirtualny influencer KFC przypomina Harlanda Sandersa, założyciela sieci KFC.
Colonel Sanders, bo tak się nazywa nowy członek zespołu KFC ma stylizowane siwe włosy, tatuaż na brzuchu „Tajny przepis na sukces”, a także ciekawy styl przypominający nieco ubiór kucharza. Jak przystało na influencera jest on nowoczesny i udziela się na Instagramie.
Czym się zajmuje Colonel Sanders?
Przejął on instagramowy profil KFC i od razu zaczął zamieszczać tam liczne zdjęcia, które pokazują to, co robi i czym się zajmuje w danej chwili. Jego fotografie są dopracowane, wręcz perfekcyjne. Widać również, że korzysta z różnych programów do obróbki zdjęć. Co ciekawe, często podsuwa on obserwatorom cnotliwe rady. Poza tym Colonel Sanders zamieszcza hashtagi i nawiązuje współpracę z innymi firmami.