Igor Rądlewski to założyciel marki z biżuterią i akcesoriami, które noszą na sobie słynne influencerki. Jak powstał Startup Holi Store i co znajdziemy w jego ofercie? W jaki sposób pasja do podróży została połączona z modą i jaki jest rezultat tej nietypowej mieszanki? Wszystko to i dużo więcej w wywiadzie z Igorem!
Skąd pomysł na tego typu startup?
Pracowałem przez wiele lat jako brand manager w różnych topowych Polskich markach. Przez te lata wiele się nauczyłem m.in. jak prowadzić firmę i negocjacje, tego jak wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów, kim Polki się inspirują i kogo najchętniej śledzą. Z tą wiedzą postanowiłem, że czas uwierzyć w siebie i otworzyć coś swojego. Tak powstał pomysł stworzenia Holi Store.
Jaką genezę ma nazwa Holi Store?
Uwielbiam podróże, nazwa Holi przyszła sama podczas jednej z nich… Holi to tradycyjne święto w Indiach pełne radości, kolorów i niespotykanej nigdzie indziej pozytywnej energii. Taką też genezę ma moja marka oraz myśl życiowa. Wierzę, że każdy nasz produkt przyniesie klientom wiele szczęścia i radości, a pozytywny i ciepły kontakt z klientem sprawi, że z chęcią będą do nas wracać.
Co znajduje się w ofercie firmy?
Obecnie w naszej ofercie mamy biżuterie pełną naturalnych muszli, kamieni i pereł oraz talizmany na szczęście ze srebra/złota. Mamy też najmodniejsze w tym sezonie opaski i spinki do włosów, apaszki oraz biżuterie modową na wielkie jak i te mniejsze wyjścia.
Z myślą o kim powstają Wasze dzieła?
Marka powstała z myślą o kobietach i mężczyznach ceniących sobie najnowsze trendy, jak i wierzących w tradycyjną moc naturalnych kamieni, kryształów oraz minerałów.
Co jest inspiracją podczas tworzenia pięknej biżuterii i akcesoriów Holi store?
Każda kolekcja jest inspirowana podróżami i najnowszymi trendami w modzie. Staramy się łączyć światowe trendy z naturalnymi kamieniami, które mają w sobie moc i energię. Wierzymy w dobre oddziaływanie symboli i minerałów, na tym tez skupia się nasza marka.
Czy sami zajmujecie się prowadzeniem własnej strony internetowej? Ma one ciekawy design i świetne fotografie.
Na chwile obecną nasz zespół jest bardzo skromny i wszystko tworzymy sami. Sesje zdjęciowe tworzy zaprzyjaźniony fotograf Adam Cekiera z którym rozumiemy się bez słów, ponieważ ma dokładnie takie same wyczucie stylu co my.
Waszą markę uwielbiają celebryci, Jessica Mercedes, Julia Wieniawa – największe polskie influencerki noszą Wasze produkty. Czy uznajecie to za sukces Waszej marki?
Jest nam bardzo miło i ogromnie się cieszymy, że najpopularniejsze Polki i trendsetterki nas wspierają i z chęcią noszą nasze projekty. Uznajemy to za sukces, bo oznacza to że idziemy w dobrym kierunku jeśli chodzi o trendy w biżuterii i dodatkach.
Co jeszcze pojawi się w ofercie Holi Store?
Już w październiku ruszamy z nowym, dużym projektem Holi Kids, będzie to nowa kategoria na stronie. Znajdzie się tam biżuteria i akcesoria dla dzieci. Kolekcja wykonana z najwyższej jakości materiałów, takich jak srebro, złoto, kaszmir, czy jedwab. Idealnie się sprawdzi jako upominki dla najmłodszych.
Jakie ma Pan plany dalszego rozwoju marki?
Z każdym miesiącem pomysłów i możliwości jest coraz więcej, bardzo nas cieszy szybki rozwój marki. Mamy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami z zagranicy. Dlatego w przyszłym roku planujemy ekspansje na rynki zagraniczne.
Dziękuję bardzo za wywiad!
To ja bardzo dziękuję za zainteresowanie naszym start up’em!
Holi Store znajdziecie tutaj:
– sklep internetowy
Poprzedni artykuł z serii #pokażstartup – wywiad z Aua Macrame