czwartek, 19 maja, 2022
No Result
View All Result
NAPISZ DO NAS
Twój Biznes
9 °c
Warsaw
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
  • #PokażStartUp
  • NAJNOWSZE
  • EVENTY
  • LUDZIE
  • LIFESTYLE
  • BIZNES
  • TECH
No Result
View All Result
Twój Biznes
No Result
View All Result
Home BIZNES

„Pokolenie Z” generacją biznesmenów rozwiązujących problemy współczesnego świata?

by Redakcja
2 czerwca 2021
in BIZNES, LUDZIE
„Pokolenie Z”  generacją biznesmenów rozwiązujących problemy współczesnego świata?
0
SHARES
79
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

„Pokolenie Z”- to pokolenie ludzi, którzy wychowywali się w momencie rozwoju internetu i korzystali od początku swojego życia z możliwości jakie im daje. To pierwsze pokolenie uznawane za generację globalną, dla której technologia jest głównym narzędziem do poszerzania wiedzy i pozyskiwania informacji. Sprawne poruszanie się po wirtualnym świecie i obcowanie od najmłodszych lat ze światem marketingu doskonale przystosowało ich do prowadzenia biznesu w sieci i znajomości globalnego rynku.

Optymiści idący po swoje

Uchodzą za pragmatyków, zdobywając wykształcenie myślą o przyszłości, biorąc pod uwagę wdrażaną automatyzację i ewentualne zmiany swoich zawodów w przyszłości. Cechą, która wyróżnia przedstawicieli „Generacji Z” jest pewność siebie w zakresie korzystania z technologii, gdyż jak pokazują badania EY 84% badanych jej przedstawicieli swobodnie korzysta z technologicznych nowości. Według EY młode pokolenie jest wyjątkowo optymistyczne w swoich planach na przyszłość. Nie martwią się o swoje zatrudnienie nawet po pandemii koronawirusa. Według badań EY przeprowadzonych pod koniec 2020 roku wraz z JA Worldwide wynika, że „Pokolenie Z” jest ambitne, pewne siebie i pragnie stale się rozwijać. Aż 82% badanych ma w planach do 2030 roku mieć pracę, dzięki której uzyskają zawodowe spełnienie i która umożliwi rozwiązanie problemów stojących przed naszą planetą. Post-Millennialsi marzą o zawodach, które nie tylko będą dla nich dobre zarobkowo, ale również dadzą im rozwój i poprawią klimatyczną sytuację świata. Wierzą, że mają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje, by uzyskać stanowisko, które ich interesuje i o którym marzą.

Źródło: EY
Źródło: EY

Największą miarą sukcesu jest edukacja

Przedstawiciele „Pokolenia Z” są zdania, że do rozwoju ich kariery zawodowej w największym stopniu przyczyni się edukacja i to do niej przykładają największa wagę. W dalszej kolejności wymieniają międzynarodowe korporacje, instytucje rządowe i sieci osobistych relacji, które dzięki globalizacji stają się coraz szersze.

Źródło: EY

„Pokolenie Z” generacją młodych biznesmenów?

53% badanych z „Pokolenia Z” liczy, że będzie prowadzić własny biznes już za mniej niż 10 lat. Z jeszcze większą pewnością wypowiadają się pracujący już przedstawiciele generacji, gdyż aż 65% z nich twierdzi, że do 2030 roku zostaną przedsiębiorcami. Pytani o swoją pracę marzeń najczęściej odpowiadają, że zależy im na tym, by współpracować z ludźmi z całego świata, wykorzystywać nowatorskie koncepcje i rozwiązywać złożone problemy.

Redakcja

Redakcja

Rekomendowane

Jak wygląda zdrowie psychiczne założycieli i pracowników polskich startupów?| Raport

Jak wygląda zdrowie psychiczne założycieli i pracowników polskich startupów?| Raport

4 miesiące ago
Jak rozwijać własną przedsiębiorczość?

Jak rozwijać własną przedsiębiorczość?

6 miesięcy ago

Popularne

    Sprawdź nas na

    Nasze projekty:

    2020 © Twój Biznes, All rights reserved.

    • Kontakt
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    No Result
    View All Result
    • NAJNOWSZE
    • BIZNES
    • TECH
    • LUDZIE
    • LIFESTYLE
    • #PokażStartUp

    © 2019 Twój Biznes

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In
    W ramach naszej strony wykorzystywane są pliki cookies w celach technicznych, analitycznych i marketingowych. Pełne informacje o ich działaniu oraz wytyczne jak wyłączyć cookies znajdują się w naszej Polityce Cookies
    OK Zamknij